2015. május 12., kedd

1.rész

Új suli

}{ }{ }{ }{ }{

Shin Soo Rin vagyok. Október volt és új suliba mentem a költözés miatt. Csak a tesóm jött velem és a szüleim. A tesóm egy suliba fog velem járni, de feljebbi osztályba, ezért lesz legalább egy ismerős arc. A költözés nagyon fárasztó. Sok doboz cipelés. Még gázabb, hogy ma már mennem kellett suliba. Király.
Első óráról el is késtem. Ez az én formám. A tanár viszont elnézte, mert új vagyok.
Már csak egy hely volt leghátul. Legalább nincs padtársam. Előttem, az én kedvemért, persze, hogy fiúk ültek. Király..
- Szia, új lány! - köszönt hátra az egyik előttem ülő fiú. Csak onnan tudom, hogy fiú hang volt.
- Hali. - köszöntem vissza anélkül, hogy felnéztem volna a füzetemről.
- Mi a neved? - kérdezte.
- Shin Soo Rin, de csak Rin. - válaszoltam felpillantás nélkül.
- Én Choi Jun Hong, de hívj Zelonak. - mutatkozott be.
Felnéztem és láttam a srácot, aki eddig beszélt hozzám. Szőkés haja volt, de elől volt egy kis rész, ahol be volt festve kékes-zöldre.
- Végre felnézel. - szólalt meg újra.
- Bocs, csak írtam valamit.
- Mi az?
- Egy dalszöveg.
- Elolvashatom?
- Majd talán, ha kész. - mosolyogtam. - De nem is ismerlek.
- Ha valakinek tudod a nevét félig már ismered. - jelentette ki. Én meg csak nevettem.
- Azért, ehhez több kell.
- Igen, tudom.
- Choi! Tudja a választ? - hangzott el a tanár kérdése.
- Nem, tanár úr!
- Akkor figyeljen az órára!
- Igen is!
Ezen csak kuncogtam mögötte.
Ő meg hátra nézett és felhúzta a szemöldökét, aztán elmosolyodott.
Szünetben oda jött hozzám:
- Körbe vezesselek, Rin?
- Igen, köszi.
- Ez itt a mi osztálytermünk. - mentünk be egy nem mondanám szépnek terembe. - És az ott a kémia és egyben fizika terem. Az a nyelv labor. A tesi termet megmutatom majd tesin.
- Az mindennap van?
- Igen.
- Phuu..
- Szóval az ott a biosz szertár. Arra van az ebédlő. Menzás vagy?
- Nem.
- Ne is. Nagyon szar a kaja.
- Köszi a tanácsot.
- Na, mi az Zelo? Idegenvezető lettél? - jött oda egy másik fiú.
- Új lány. Körbe vezetem.
- Akkor mi nem ismerjük egymást még. Kim Him Chan. De csak HimChan.
- Shin Soo Rin. Inkább Rin.
- Rin. Megjegyeztem. Na, én megyek. Jók legyetek. Semmi rosszalkodás.
- Meglesz. - szólt utána Zelo.
- Mindig ilyen fura? - kérdeztem.
- Nagyábból. - vigyorgott.
- Milyen óránk jön? Nem kaptam meg még az órarendet.
- Majd átküldöm. Pont tesi amúgy.
- Király.
- Nyugi, az osztályból senki sem szereti a tesit, ezért az egyébként tök jó fej tanár máshogy foglalkozik velünk.
- Az nagyon jó! - mosolyodtam el.
- Akkor irány a tesi terem.

Vélemény:
Zelo: jó fej
Új suli: nagy

{1.rész vége}

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése